Nu aveti Adobe Reader?
Instalati-l de la acest link.

Despre noi

Scurt istoric

Intrat oficial pe piata oradeana in anul 1991, grupul de firme Trei G a cunoscut o ascensiune rapida la nivel local datorata  in primul rand unei bune politici axata pe satisfacerea nevoilor clientilor precum si prin politica de preturi care promoveaza produse de calitate superioara la preturi avantajoase, fapt care a permis adaptarea facila la cerintele pietei locale. Toate acestea  au condus inspre optimizarea politicii de dezvoltare a firmei si au impus o vizibilitate reala a operatiunilor chiar si la nivel national.

In prezent Trei G Retail Beius S.R.L. reprezinta o resursa economica importanta in judetul Bihor, devenind chiar un motor al dezvoltarii zonale prin investitia, dezvoltarea continua si crearea de noi locuri de munca. Grupul Trei G detine un portofoliu de activitati comerciale de succes in domenii variate: retail si cash&carry, import si distributie de legume-fructe, ambalare de produse alimentare, Horeca si alimentatie publica, consultanta in afaceri si servicii conexe, francize.

Politici de dezvoltare, organizare si orientare catre client

Detinem 6 supermarketuri si 1 depozit in Oradea si 1 supermarket si 1 depozit in Beius, jud. Bihor, toate orientate catre desfacerea cu amanuntul sau en-gros a produselor alimentare si de consum casnic. Suntem partenerul de incredere al clientilor nostri orientandu-ne intreaga activitate dupa concepte precum: calitate, servicii excelente, competenta, dinanism,etc.
Pornind de la un numar minim de angajati la infiintare, acum, grupul de firme “Trei G Retail” are peste 350 de angajati in cele 9 puncte de lucru.
In prezent reteaua de magazine “Trei G Retail” este prezenta in toate cartierele orasului Oradea: Nufarul, Velenta, Decebal, centrul orasului, Rogerius, Iosia precum si in orasul Beius supermarket si depozit. Fiecare supermagazin are o suprafata de vanzare cuprinsa intre 500 – 3000 m2, locuri de parcare, o variata gama de produse alimentare si nealimentare in numar de peste 8000.
Gama diversificată de produse la preturi competitive insotite de servicii de cea mai buna calitate au ca scop sa determine clientul intermediar cat si cel final sa achizitioneze produsul dorit. Prin informarea ritmica despre preferintele clientului compania reuseste sa ofere clientelei stimulentele necesare pentru fidelizarea pe termen lung. Vizam doua mari categorii de clienti:

  • prima categorie este cea de revanzatori cu care colaboram prin cele doua depozite;
  • a doua categorie este cea a cumparatorului final target atins de catre magazinele en-detail de cartier.

Politica de vanzare  este reprezentata in general de o relatie directa cu partenerul sau consumatorul .

Promotiile si evenimentele organizate de compania noastra fac de asemenea parte din strategia de atragere a cumparatorului. Pentru a afla mai multe despre promotiile pe rol va invitam sa vizitati prima pagina.

Suplimentar incercam sa abordam in permanenta si alte zone ale pietei si de ce nu, sa experimentam impreuna cu potentialii nostri parteneri tipuri inedite de afaceri. Accesati aceasta pagina pentru detalii asupra oportunitatilor de colaborare.

Obiective pe termen lung

Stim ca succesul firmei noastre este strans legat de interconexiunea cu comunitatea din care facem parte, precum si a efortului comun al angajatilor firmei noastre si mediului de afaceri local. Expansiunea firmei va continua si in anul urmator prin deschiderea de noi puncte de lucru si in alte orase ale partii de vest a Romaniei, precum si prin imbunatatirea continua a serviciilor oferite de catre noi.

TreiG socializeaza!

Tineti legatura cu noi prin canalele sociale de pe Facebook, Twitter si LinkedIn.