Termeni si conditii

Site-ul www.treig.ro este proprietatea S.C. Trei G Retail Expres S.R.L. cu sediul social in Str. Infratirii, nr. 58, Loc. Chisineu Cris, jud. Arad inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J2/452/23.04.2013, Cod Unic de Inregistrare RO 31555966.

www.TreiG.ro este specializat in vanzarea online, in mare parte a produselor alimentare, de drogherie, de parafarmacie, de igiena casei si de igiena personala.

Persoana fizica care comanda si achizitioneaza produse prin intermediul site-ului www.TreiG.ro , este denumit pe parcursul acestor termeni si conditii, “Client”.

Inainte de efectuarea oricarei tranzactii Clientul este obligat sa ia la cunostiinta si sa accepte termenii si conditiile bifand casuta “Sunt de acord cu termenii si conditiile “.Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, Clientul are obligatia de a citi cu atentie “Termenii si Conditiile” prevazute in acesta.

S.C. Trei G Retail Expres S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica prezentul contract ori de cate ori este necesar, Clientul urmand a fi instiintat despre aceste modificari in momentul accesarii site-ului (vezi art.3 din prezentul contract). Continuarea folosirii site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse, se considera acceptul acestuia cu privire la modificarile facute si aduse la cunostinta in articolul 3: Modificarea “Termenelor si conditiilor”.

Toate comenzile efectuate prin intermediul site-ului www.TreiG.ro vor fi validate in limita stocului disponibil, Trei G rezervandu-si dreptul de a limita cantitatile comandate de catre Client sau de a refuza livrarea unei comenzi fara explicatii suplimentare.

Numar telefon serviciu relatii cu clientii: 0359 405 890
Adresa de email: marketing@treig.ro
AdresaTreiG.ro: Oradea, str. Rampei, nr. 6
Site-ul este accesibil clientilor 24 de ore din 24, 7 zile din 7 in afara cazurilor in care se efectueaza operatiuni de mentenanta. 

1. OBIECT
Prezentul contract denumit « Termeni si conditii » descrie conditiile generale de vanzare online de bunuri si servicii intre TreiG.ro si Client, precum si drepturile si obligatiile acestora. Contractul poate fi salvat si/sau imprimat pe support de hartie.

2. INREGISTRAREA CLIENTULUI
Clientul este orice persoana fizica cu varsta de peste 18 ani care are toate drepturile legale sa valideze o comanda. Selectand iconita « plata comenzii » Clientul confirma si garanteaza ca este in deplinatatea drepturilor legale sa accepte termenii si conditiile.
Important! Bauturile alcoolice si produsele din tutun se pot achizitiona doar de catre persoanele fizice cu varste de peste 18 ani.

3. MODIFICAREA «Termenilor si Conditiilor»
TreiG.ro isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment « Termenii si Conditiile », Clientul urmand a fi instiintat despre aceste modificari in momentul accesarii site-ului. Continuarea folosirii site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse, se considera acceptul acestuia cu privire la modificarile facute. Noile conditii vor fi aplicate oricarei comenzi/tranzactii incepand cu ziua modificarii acestora.
Clientul este sfatuit ca, anterior emiterii/validarii unei comenzi, sa consulte cu atentie “Termenii si Conditiile” pentru a putea la cunostinta de modificarile aparute.

4. CARACTERISTICI PRODUSE
TreiG.ro prezinta pe site produsele impreuna cu descrierea acestora, permitand Clientului sa ia la cunostinta informatiile esentiale inainte de a face o comanda finala/definitiva.
Prin efectuarea unei comenzi, Clientul recunoaste ca a luat la cunostinta toate datele afisate pe site despre produsele comandate (denumire, pret, ingrediente/compozitie, greutate, cantitate, informatii speciale despre produs, diverse limitari de cantitate etc) si ca le accepta fara nicio rezerva.
Fisa detaliata cu informatii despre produs nu reprezinta o sursa contractuala, ci sunt cu titlu informativ. Produsele se afla intr-o continua schimbare, furnizorii pot modifica fara un preaviz caracteristicile tehnice sau compozitia produselor.
Ne straduim sa obținem informații exacte despre fiecare produs aflat la vanzare pe site-ul www.treig.ro, insa nu putem garanta sau asigura exactitatea, integritatea sau actualitatea acestor informații.
 Vă recomandăm să nu vă bazați numai pe informațiile prezentate, pentru informații suplimentare despre un produs, vă rugăm să contactați producătorul.
TreiG.ro nu își asumă nicio răspundere pentru eventualele greseli sau declarații eronate cu privire la produse, informatii luate de pe ambalajul acestora. Conținutul informatiilor despre produs de pe acest site este doar in scopuri de referință și nu este destinat sa inlocuiasca sfatul unor specialisti din diverse domenii ( de exemplu nutritie etc.).

5. DISPONIBILITATE PRODUSE
Ofertele de produse si preturile afisate TreiG.ro sunt valabile atata timp cat sunt vizibile pe site si in limita stocului disponibil. Produsele si ofertele valabile vor fi semnalizate pe site prin prezenta butonului “Adaugare in cos”, in dreptul acestora.
Simplul fapt de a aduga in cos produse nu inseamna si validarea automata a comenzii, existand posibilitatea ca intre momentul inceperii comenzii prin adaugarea produsului in cos si validarea acesteia de catre Client, produsul/produsele sa devina indisponibile.
Pentru evitarea situatiei descrise in paragraful anterior, TreiG.ro va depune toate eforturile necesare sa asigure disponibilitatea gamelor de produse si servicii oferite.
TreiG.ro va anunta consumatorul in cazul in care produsul nu este disponibil. TreiG.ro poate livra un produs de un pret si calitate echivalente cu cel comandate de client doar daca aceasta posibilitate a fost adusa la cunostinta clientului anterior emiterii comenzii.

6. PRETURI
Preturile produselor si serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in RON si au toate taxele incluse. Preturile sunt aplicabile in momentul validarii comenzii de catre Client.
Preturile sunt afectate de T.V.A., iar toate modificarile legale survenite cu privire la cuantumul acestei taxe, se vor reflecta in pretul produselor si serviciilor prezente pe site in momentul intrarii in vigoare a actului normativ respectiv.
In cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse in bazele de date ale TreiG.ro sau afisate gresit, iar ridicarea pachetului nu a fost efectuata, TreiG.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta Clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

7. COMANDA  
Prin intermediul site-ului www.treig.ro 
7.1. Validarea unei comenzi de catre Client 
In vederea efectuarii unei comenzi, Clientul trebuie sa urmeze instructiunile afisate pe site in acest sens. In momentul dinaintea validarii comenzii, Clientului i se va pune la dispozitie un recapitulativ al informatiilor legate de comanda (numar aticole comandate, suma comenzii, tipul de livrare si intervalul orar ales cat si adresa selectata pentru livrarea la domiciliu), iar acesta valideaza printr-un simplu “click” pe butonul “ACCEPT”. Toate comenzile neconfirmate nu vor putea fi onorate. Doar simplul fapt de a adauga produse in cos nu inseamna ca a fost confirmata comanda.
  7.2. Confirmarea inregistrarii comenzii de catre TreiG.ro 
TreiG.ro confirma inregistrarea comenzii printr-un e-mail automat trimis catre Client, prin intermediul caruia i se vor comunica urmatoarele informatii :
lista cu articolele comandate, preturile produselor, adresa supermarketului pentru ridicarea coletului si intervalul orar ales
Inregistrarea comenzii nu garanteaza si disponibilitatea tuturor produselor din comanda plasata. In cazul in care anumite produse din comanda devin indisponibile in ziua livrarii, TreiG isi rezerva dreptul de rambursa sau inlocui produsul indisponibil, dupa validarea in prealabil impreuna cu clientul.
 
TreiG.ro isi rezerva dreptul de a anula o comanda in cazul in care exista probleme cu plata acesteia, in cazul existentei unui litigiu cu clientul respectiv, in cazul in care exista posibilitatea lipsei din stoc a mai multor produse din respectiva comanda. In acest caz, TreiG.ro va informa Clientul despre respectiva situatie printr-o scrisoare electronica sau telefonic.

8. PLATA
In niciun moment sumele incasate nu vor fi considerate ca fiind depozite in cont.
8.1. Descrierea metodelor de plata
8.1.1 Card bancar:
Supermarketurile Trei G accepta plata prin intermediul urmatoarelor carduri bancare de debit sau credit: Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron.
Suma platita efectiv pentru comanda va fi retrasa doar in momentul in care Clientul ridica produsele comandate de la supermarketul Trei G ales.
8.1.2 Plata numerar (ramburs) 
In cazul in care se opteaza pentru plata in numerar, aceasta se va face in momentul in care produsele se ridica de la supermarketul Trei G ales.
8.2 Lipsa platii/Probleme intampinate la plata 
Trei G isi rezerva dreptul de a suspenda/anula orice comanda/livrare asupra careia exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Trei G isi rezerva dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrarile in cazul refuzului efectuarii platii de catre institutiile financiar-bancare.
8.3 Bonul fiscal si Factura Fiscala
Bonul fiscal sau factura va fi eliberata pentru fiecare comanda in parte si va insoti produsele livrate.
 
9. LIVRARE
9.1. Informatii generale
Clientul se obliga sa fie prezent la ridicarea comenzii de la supermarketul Trei G ales. Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea produselor comandate, inscrise pe bonul fiscal.
Ridicarea produselor comandate se poate face doar intr-unul din supermarketurile din Oradea, pentru cate a optat clientul:
Supermarket Trei G Master (Aleea Sulfinei, nr. 1), Supermarket Trei G Rogerius (Str. Barsei, nr. 40), Supermarket Trei G Iosia (Str. Meziadului, nr. 2 – intrare str. Lapusului), Supermarket Trei G Decebal (str. Menumorut, nr. 9 – 11), Supermarket Trei G Premium Crisul (str. Republicii, nr. 30 – demisol Crisul Shopping Center), Supermarket Trei G Nufarul (str. Nufarului, nr. 44)
9.2. Receptia produselor 
Dupa efectuarea platii Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor de pe bonul fiscal.
In cazul unui incident survenit in urma ridicarii comenzii, Clientul se obliga sa contacteze directorul de unitate al supermarketului unde s-a facut comanda, intr-un interval nu mai mare de o zi lucratoare de la primirea produselor si sa reclame problemele aparute (dupa acest interval de timp orice reclamatie cu privire la comanda ridicata nu va mai fi luata in considerare).
Trei G se angajeaza sa raspunda tuturor cererilor si reclamatiilor in maximum 5 zile lucratoare de la primirea acestora.
9.3. Intarzierile la ridicare
Data de ridicare precum si intervalul orar pentru livrarea comenzilor vor fi alese in momentul validarii comenzii, de catre Client, in functie de disponibilitatea acestora.
Pentru intarzieri la pregatire comenzi, mai mare de trei zile lucratoare, exceptand cazurile de forta majora sau defectiuni tehnice ale paginii de web ce nu au permis vizualizarea comenzii, Clientul este indreptatit sa ceara anularea comenzii printr-un email transmisa la adresa de mail marketing@treig.ro

10. RETUR
Returnarea produselor alimentare
In cazul achizitionarii produselor, returul depinde de categoria de produse din care articolele returnate fac parte, astfel:
Produsele din categoria bacanie, intretinerea casei, cele destinate bebelusilor si bauturile, trebuie sa aiba ambalajul de origine intact si se pot returna in maximum 48h de la data achizitionarii produsului;
Produsele din categoria macelarie, legume – fructe, peste si panificatie, trebuie sa aiba ambalajul de origine intact si se supun urmatoarelor reguli:
- produsele alimentare proaspete a caror perioada de valabilitate este de 24h pot fi returnate in ziua in curs;
- produsele alimentare a caror perioada de valabilitate este mai mare de 2 zile pot fi returnate in 48h.
- nu se ramburseaza produsele din tutun, alcoolurile tari, produsele de machiaj si igiena.
Returnarea produselor alimentare se va face doar in supermarketul Trei G la care s-a facut comanda si doar insotite de bonul fiscal aferent.
Returul produselor nealimentare
In cazul achizitionarii de produse nealimentare, Clientul are la dispozitie un termen de 1 zi de la data primirii produsului pentru a semnala intentia de returnare a produslui. Singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare al produsului.
Returnarea produselor nealimentare se va face doar personal in supermarketul Trei G la care s-a facut comanda, doar insotite de bonul fiscal aferent si trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate clientului, in ambalajul original, cu etichetele si sigiliile intacte si doar insotite de bonul fiscal aferent.
Returul produselor nealimentare se va face doar in ambalajul original, in bune conditii si insotite de bonul fiscal primit la livrare.
Schimbul produsului sau rambursarea costului produsului se va face la pretul inscris pe bonul fiscal ce insoteste produsul returnat si va fi efectuata pe loc, in supermarketul Trei G in care a fost facuta comanda.
Returnarea produsului se face direct in magazinul din care a fost pregatita si ridicata comanda.

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
1.Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Informatiile prezentate pe site, au caracter informativ si pot fi modificate de catre TreiG.ro, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa TreiG.ro face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
2.Produse nefunctionale sau produse ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional sau produsul cumparat prezinta deteriorari in primele 24 de ore de la ridicarea comenzii - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou.
3.Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect.

ATENTIE!
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

11. RELATIA CU CLIENTII
Pentru orice informatie sau reclamatie la Serviciul Relatii cu Clientii a magazinului virtual TreiG.ro, Clientii au la dispozitie urmatoarele :
• telefonic la numarul : 0359 405 890 disponibil de luni pana vineri intre orele 9 - 16.
• prin e-mail : marketing@treig.ro
• sau la adresa : SC Trei G Retail EXpres SRL, Str. Rampei, nr. 6, Oradea

12. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Conform legii 677/2001 SC Trei G Retail Expres SRL figureaza ca si operator date ANSPDCP cu nr. 25297/ 07.08.2012. TreiG.ro are dreptul de a utiliza informatiile cu caracter personal figurand in chestionare sau furnizate pe orice alta cale de catre clienti in scopul organizarii de activitati de marketing, in stricta conformitate cu prevederile legale referitoare la protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. TreiG.ro va pastra confidentialitatea asupra acestor informatii si se obliga sa nu le divulge tertilor decat cu acordul expres al clientilor sau in situatiile in care aceasta comunicare ar fi strict necesara pentru atribuirea de premii sau alte facilitati clientilor, obtinute ca urmare a participarii acestora la diverse jocuri sau concursuri cu caracter promotional, sau alte campanii promotionale organizate de catre Trei G Retail Expres, precum si in situatiile in care, este obligat, potrivit legii, la divulgarea acestor informatii. Nu sunt considerate terti societatile mandatate de catre SC TreiG Retail Expres SRL. in scopul prelucrarii de date, prelucrare care se face de catre acestea in numele si pentru SC TreiG Retail Expres SRL.

13. PROPRIETATE INTELECTUALA
Orice reproducere, descarcare, copiere, modificare, utilizare in scopuri comerciale, totala sau partiala a diferitelor elemente ale site-ului ( inclusive continutul editorial si fotografii) sunt interzise si expune autorul/autorii sai la posibile actionari in justitie. Termenii si Conditiile Generale de vanzare nu autorizeaza in nici un caz reprodicerea, modificarea sau utilizarea comerciala a diferitelor elemente ale site-ului.

14. GENERALITATI
Site-ul poate contine si link-uri ale altor colaboratori care reprezinta legaturi cu alte site-uri. TreiG.ro nu este responsabil pentru continutul si functionarea acestor site-uri externe la care Clientul are acces via site-ului de vanzari online www.treig.ro

15. FORTA MAJORA
Toate evenimentele de forta majora definite de legislatia romana reprezinta un motiv de suspendare si stingere a obligatiilor TreiG.ro.
TreiG.ro nu poate fi tras la raspundere in aceste cazuri de forta majora.

16. RECLAMATII SI LITIGII
Termenii si conditiile de vanzare sunt supuse legislatiei din Romania.
In caz de aparitie a unor litigii Clientul va putea sa depuna reclamatii catre SC Trei G Retail Expres SRL pentru a ajunge la o solutionare amiabila. Insa in conditiile in care nu s-a ajuns la o intelegere amiabila intre parti, litigiul va putea fi solutionat de catre tribunalele din Romania.

Adresa

Str. Rampei, nr. 6
Oradea, Bihor, Romania
410507
           
      
Contact

Telefon: (004) 0359 405 890
Fax: (004) 0259 476 196



Termeni si conditii

Link-uri utile 

ANPC 

In cazul in care doriti sa gasiti magazinele noastre din Oradea si Beius va rugam sa accesati sectiunea Magazine din meniul principal.

Email

secretariat@treig.ro
marketing@treig.ro
resurse-umane@treig.ro